Tuesday 7 June 2016

Assalamualaikum
Plan tangga sudah lama dirancang. Pelan tangga yang asal saya tak ikut kerana ia memakan ruang yang banyak. Saya telah berurusan dengan sebuah syarikat tangga dan diorg telah sketch untuk tangga half spiral. Kata diorang tangga tulang naga.
Namun prosesnya terlampau lama..saya dah beberapa kali pergi ke syarikat tersebut untuk improvisekan sketch, namun progress kerja beliau agak lambat sehinggalah saya memutuskan untuk memasang mozek kerana saya. tukang mozek tinggalkan dulu kawasan yang saya akan pasang tangga. Namun begitu, sketch dan progress kerja syarikat akan lembab. Akhirnya saya panggil semula tukang rumah untuk dapatkan idea untuk bina tangga. Walaupun dia hanya tukang kampung, ideanya dan pandangan tuan rumah sendiri membuahkan hasil.

No comments:

Post a Comment